"Hoy es Nochebuena y amñana Navidad... vuelve a casa vuelve, vuelve a tu hogar"
Avui es la nit abans de Nadal, us felicito a tots el Nadal i us desitjo un bon any 2007.
Dw
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Aquest es un blog que pertanya Gerard Alonso S.A. per lo tant es meu. Gracies si escriviu algun comentari. DW
No hay comentarios:
Publicar un comentario